туман
піддавати сумніву кожен існуючий в ненадійній реальності тендітний, усипаний дрібними візерунками об'єкт - практика продуктивна, так як вона перебудовує саму себе, крутить в пальцях куби і прямокутники з характеристиками трикутників, які потім звертаються до вакууму, уникаючи взаємодії з кінчиками раніше згаданих пальців, нібито самодостатньо і незалежно, без чужого очевидного контролю, що залишає огидне післясмак суміші забрудненої рідиною кармінового кольору акації і зігрітого токсичним тиском сотень мільярдів частинок металу, і примарне відчуття, що з'являється завжди після особливо імпульсно-інтенсивного удару. тривалий і навіть не стільки дратівливий, скільки стомлюючий, але в той же час певною мірою корисний у наданні певного пофарбованого лазуритовими тонами поштовху в бік іншої грані іншого простору, влаштованого за схемою, що заперечує схему, що споруджує про структуру нестандартних, нестійких структур, простір, що лякає чужорідністю незвичного ступеня, простір в ім'я відсутності - трансформація на честь трансформації, мінус, що не зливається в одне ціле з іншим мінусом, спотворення для бачення цілого полотна, поцяткованого хаотичними плямами та досконалими зрештою створюють неухильний і неможливий для сприйняття образ чогось, швидше за все, неймовірно важливого - такого ж важливого, як значення гаултерії чи гарденії порівняно зі значенням жоржини; полотно це в будь-якому випадку бачиться плямою неіснуючого відтінку, який у жодному разі не можна назвати відгалуженням білого, адже в такому разі це вважалося б проявом чистої безтактності.
затуманений погляд може вмітити більше точок на аркуші паперу.
свідомість із вкраденими спогадами може згадати більше.